Inte normal på långa vägar.

haha jag har kommit på att jag typ är helt knäpp. haha. fast isåfall är jag faktiskt inte ensam, pojken min är lika knäpp som jag. Vi är alltså ganska knäppa tillsammans tror jag. Och nu kommer den enkla förklaringen till att jag hänger ut mig själv för att vara knäpp; Jag var med Elias igår en stund efter skolan innan han skulle spela match, och sedan på kvällen när han hörde av sig efter att han hade spelat klart, så saknade jag honom redan så mycket att jag höll på att svimma. (okej, lite överdrivet kanske, men ni fattar vinken) Även min pojk saknade mig. hmm, och nu för att förtydliga det lite, det hade gått ungefär fem timmar... men han är ju så sjukligt söt!!! Tänk vad kärvande det är att vara med en sån söt pojke så ofta. Mitt hjärta kommer nog inte palla så mycket längre. ;) haha. Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback