jaha,.

Igårkväll när jag låg och tyckte synd om mig själv, så kom helt oväntat min pojke på besök. Skönt med någon som livade upp stämningen lite! Så det blev Notting Hill och chokladpudding. Haha. Sen fick jag även hjälpa honom med matten. (Själv kändes det som om jag bara var till besvär. XD haha. men jag hatade just det avsnittet. Började förstå det igår. Bra gjort av mig. Det var ju inte så att jag redan har avslutat den kursen. Inte alls.) Sen så stannade han även här över natten. Mys! Idag mår jag mycket bättre igen, och det är hopp om livet, haha. Så idag måste jag pluggapluggaplugga. USCH!! Men redovisningen måste läras in, eller snarare tryckas in i huvudet. Sen ska jag helst skriva klart min biologi idag, så jag kan koncentrera mig på den jävla äckelsvenskaboken som jag inte fattar ett skit av. Eller iofs så har jag inte ens börjat läsa i den.. Men ändå!!!! Så att jag också kan koncentrera mig på svenskaarbetet i slutet av veckan. Hallå? hör ni hur mycket svenska/historia äckel vi har? jag visste att det skulle bli såhär. Det här kommer bli ett svenska-histora år. Jag hatar det!


Så nu, till KNUBBSÄLEN. En ganska bra bit kvar. Men jag har iallafall kommit en liten bit på vägen. Men tänk vad mycket roligare det hae vart att plugga om jag hade fått min dator, och hade kunnat ligga i sängen och skriva. Det hade typ vart bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback