Tisdagkväll.

Japp nu sitter jag här och har just kommit hem ifrån stallet. Idag var det riktigt kul, vilket även Frances tyckte, därför gick det lite fort. Haha, men roligt var det, och duktig var hon! Nu är det House på tvn, weei. Fast jag måste nog plugga lite samtidigt. Har ju lite att göra klart den här veckan måste jag säga.. (Bilologifrågor ska skrivas klart, och sen det dära skitjobbiga om komockan, sen är det ju italienskaprov på torsdag... Sen är det även engelskaprojekt och svenskaredovisning snart framöver, och matteprov. TACK för att det är lov snart!) Så kanske får fixa komockan nu samtidigt som house... bläää.

Sen så är det ju sävefest på torsdag! Weei, det blir härligt härligt! Imorrn får jag ta en hel pluggareftermiddag med biologi och italienska imorrn. myyyysigt!! eller inte. men sen ska jag och träffa johanna och frida en snabbis. annars blir det hemma och plugga huvudet av mig. som jag längtar...

japp det var väl allt för tillfället tror jag. Jo! sen ska nog Elias sova hos mig efter hp5 på torsdag, DET är något som är riktigt värt att se fram emot! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback