hmm.?

jag vill skriva något roligt, och inspirerande. men det går inte. det tar liksom stopp där. det blir bara det vanliga blurret om absolut ingenting. Nu är jag hemma en stund igen, och jag ska tillbaka till stallet om sisådär en och en halv timme eller så. fodra natt. sen är stalltjänsten klar tills på söndag, då det är dags igen. jihuu. not.

jag har förresten börjat ta hand om mina tänder riktigt bra, efter att jag fick en mindre utskällning av min tandläkare i tisdags. så för tillfället är jag överambitiös (stavning?). Det är floursköljning varje kväll, flourtabletter efter mat, extra noga tandborstning OCH tandtråd. braiga jag.

och en sak jag blev glad för förut idag. - jag får träffa min pojkis imorrn. eller om det ens blir imorrn.. han kommer iallafall hit på kvällen/natten och sussar här, sen så stannar han hela lördagen, så då får vi minsann mysa till det ordentligt! för jag är tveksam på ifall vi kommer att hinna ses innan jag kilar till stockholm på onsdagkväll... men joo, det måste vi hinna. vafan. jo, om inte annat en timme eller två direkt innan jag kilar till båten. det blir bra!:)

igår var jag inne på stan en sväng, egentligen bara för att fixa så att mitt studiebidrag hamnar på rätt konto. Men det slutade med att jag kom hem med två linnen, en tröja och ett par svarta jeanstights rikare, och en massa pengar fattigare. så det kan gå va.? hahaha. jaja sånt som händer. nu får jag minsann sluta handla massa grejor och spara allt allt allt tills jag åker till london. för där ska det storhandlas. så det så. och Elias ska såklart ha en födelsedagspresent. och jag hinner ju faktiskt få ett till studiebidrag innan jag åker. så det blir sjukt nice! :)


sommar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback