jag säger bara WTF!

här sitter jag och försöker knåpa ihop något som jag kan tänka mig att ha på mig på studentbalen. Ja, jag funderar på min balklänning redan nu. problemet är bara.. hur faaaan ska den se ut?! jag vill ha djup rygg, men liksom, vad spelar det för roll om jag vet att jag vill ha djup rygg, om jag inte har en aning om något annat alls, ingen färg, inte hur det ska se ut framme, hur själva "kjolen" ska se ut, inte hur hela skiten ska sitta ihop över huvudtaget. Tur att det är en som kan sina grejjor som ska göra den, jag menar, då kanske hon kan tala om för mig iallafall vad det är för färger som gäller för bleka blondiner, eller ja, för mig, och hjälpa mig, med typ allt. för min hjärna säger bara WTF för tillfället...

ingen av er som har någon idé...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback