jag vet inte vad jag ska skriva, men Lisa hade en idé.

ja, jag kan ju börja med att jag ÄLSKAR svenska hollywoodfruar. De är så jäkla sköna. Underbart helt enkelt!

idag har jag gjort klart nästan alla fysikuppgifter.. även om säkert alla är fel så är jag hemskt nöjd med mina bilder. hahaha. mästaren av paint. det är jag det ;)
   Sen har jag även fixat lite historia. men om jag kommer kunna det till onsdag? näpp.

Så har jag pratat med Julia, och nu ska vi verkligen försöka ta tag i det här, börja umgås igen. så fika på torsdag är inplanderad. Superkul! :)

sen har jag lite bloggtorka. jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva om.. men ni ser ju, det blir ju lite gott och blandat ändå ..

och jag tycker om mitt liv, jag ser fram emot mitt liv. jag har så mycket jätteroligt inplanerat. ååh, underbart! det är salem, london, bröllop, sommaren, salem, barcelona. jag har säkert glömt massor. men ååh. så roligt alltsammens.

och jag håller på att bli sjuk. faaan. jag kan bli sjuk nu, på en gång, så att jag är frisk när jag ska åka och träffa lisa om 15 dagar. men inte då. fan heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback