mitt älskade påsklov är slut.

nu är det inte många timmar kvar på det här underbart sköna lovet. hu!

och nästa hockeysäsong så ska jag och elias på elithockeymatch, bara så att ni vet, och om ni undrar. mitt lag är mycket bättre, så vi kommer att vinna, lätt!

mitt lov har vartit underbart. kort summering.

torsdag-söndag - underbara dagar med Elias, långa promenader i vårvärmen, och sådär allmänt underbart.
måndag-tisdag - engelskaprojekt med EEN.
onsdag - handla kläder, och mysig middag hos karro
torsdag - stalltjänst
fredag - degade typ, vet faktiskt inte? men på natten så kom Elias hit.
lördag - spenderades med elias. supermysigt faktiskt.
söndag - stalltjänst och funktionär.

jaja. nu ska jag äta upp det sista av kladdkakan, sen ska jag se på lite tv, kanske sätta igång en film. och sen ska jag sova. usch för skolan imorrn huu. det känns ju inte bättre för att vi har nationella på tisdag. annars hade jag inte haft något emot att gå tillbaka till skolan faktiskt. vi har ju bara en tredagarsvecka den här veckan. vi kilar ju till stockholm med klassen på onsdagkväll. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback