oups.

jag skulle plugga historia var det ja... det slutade med att jag satt i Picasa och gjorde en ny header. Så nu får den sitta där uppe ett tag. Jag orkade inte pilla med alla färger runt omkring och så,.. men ja, såhär får den se ut ett tag framöver, tills jag orkar ändra den igen. Haha.

och så sitter jag och kollar på lite bilder och dörmmer mig bort. trakaserar Elias med att skicka små jag-saknar-dig-sms. haha. japp sånt som händer.

och inför valborg. fan fullt jävla kaos. Jag har ju ett par alternativ: Elias pratade om fest i stan, krogen, fest i åminne, fest i hörsne... ja, jag vet inte. kaaaoooos. jaja, jag får se vad jag hittar på, ingen risk att jag blir utan fest iallafall som det ser ut nu... ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback