påsk & myshelg.

jag som hade helt gett upp hoppet på att få ett påskägg i år. Och så kommer jag hem idag, och när jag kommer ner i köket för att äta, så ligger det ett påskägg och 200:- till mig. lycka! :D tack ma&pa.

en annan grej, jag fick hem tvn jag fick av mormor och morfar idag. så nu har jag en plattis på rummet. yeey. den är även lite större än min förra. asbra ju.  najs.

jag har iallafall haft en galet mysig helg med min älskling. den har innehållit påskmat och godis, långa promenader på själsö längs med havet i vårvädret. filmmys. och bus med mille. haha. jaa välbehövlig helg måste jag erkänna. och så fick jag köra hans pappas minibuss. HAHA. fyfan, aldrig mer. vi konstaterade iallafall att det är jäääävligt svårt att starta ifrån trean. XD fyfan.

imorrn blir det engelskaprojekt, så ikväll har jag bakat, och skrivit lite manus. men det blir nog bra, är vi så effektiva som vi brukar, så kommer det att bli awesome!

och juste. haha. jag och elias kom på en asrolig grej. jag är inte hans flickvän längre. jag är hans särbo. XD hahaha. men han är fortfarande min pojkvän i ungefär en månad till. galet kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback