Påsklov!

jag måste bara börja med att berätta hur sjukt grym jag är. Jag skrev just klart min historiaredovisning. YEEEY. fan vad bra jag är. faktiskt. trodde helt seriöst att jag aldrig skulle bli klar med den. haha. men nu är den klar. eller ja, jag ska ännu lära mig den utantill, och göra en powerpoint. men ja,. nästan då.

idag har det vart en soft dag. först italienska med massa skitsnack och skratt. underbart! sen var det gympaprov, som var aslätt, kändes så iallafall. haha. Sen så lyssnade vi på några treor som snackade, och så bara en helt vanlig, lagom lätt engelskalektion, med en hel del skratt. :)

så nu har jag skrivit klart min historia, som sagt. Och så planerar jag på att jobba ifatt lite matte. för sen så ska jag nog kila in på stan en snabbis och kolla läget, och sen så ska jag åka och hämta upp elias, så ska vi och hyra film. Och kanske köpa godis. vi får se hur det blir med den delen, vi har ju faktiskt börjat vårt nyttiga liv. haha naaat. men jag är faktiskt bättre på att vara nyttig än vad elias är. sådetså. haha. (då kan ni ju lista ut hur nyttig han är.. ;D) och så ska jag få välja film, helt och hållet. yeey, två gråtfilmer är inplanerade. myyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback