snabb sammanfattning.

för sen ska jag ta tag i mitt rum och städa och lite så. Så nu ska jag ge er en sammanfattning av den senaste veckan.

onsdag: träffade Elias en snabbis, för att sedan på kvällen åka till fastlandet med klassen.
torsdag: galen dag i sthlm, observaroriemuseet, glid i solen och vårvärmen med klassen, hallwylliska museet, trasig buss, stress, figaros bröllop på operan
fredag: anderssonska trädgårdarna, stefan från paradise, nordiska museet, glid på stan på jakt efter b-day present till Elias, på jakt efter lite kläder till nicole, och det blev även en partey-tröja och ett par lila (HAHA) solbrills till mig själv. sen hem till gotland igen, och gaaaaalen stund på båten. hahahaha. snacka om att dra ett skämt långt. haha.
lördag: elias var hemma hos mig när jag kom hem på natten. så mys självklart. lördagen blev det sova fram efter lunch, sen promenad till affären och hyra film, köpa godis. Sen mini-roadtrip som slutade på maxi och köpa lite mjukglass, sen promenad i mörkret i rävhagenskogen. Sen hem och se 2012.
söndag: seeeegisdag. har nog knappt gjort något alls. vaknade av att jag hade en pojkvän som låg och iaktog mig. haha. sööt! men vi har nog bara legat och jäst hela dagen. nu: stäääda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback