torsdag.

vad händer idag då..? inte ett skit egentligen. har stalltjänst, så jag var där nu på morgonen, sen så kilade jag hem, och här är jag nu och har ingen aning om vad jag ska hitta på fram tills fyra. För sen är det tillbaka till stallet, fodra, fixa lite, rida, och fodra igen. Sen ska jag sooova. typ.

igår blev det en jättetrevlig och mysig kväll hos Karro. med god mat och trevligt folk. Det är såna kvällar man bör ha så mycket oftare än vad man egentligen har.

jag har egentligen inte så mycket att skriva.. jag har pojkvänsabstinens. jag måste få träffa honom imorron, hur ska jag annars kunna överleva..? det kommer helt enkelt inte att gå.. särskit inte när jag åker till faslandet några dagar nästa vecka, det liksom bryter vårt mönster.. jaja. det löser sig nog. och någon som har ett tips på födelsedagspresent till honom..?




34 dagar kvar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback