började inte jag nyss?

Jag är verkligen helt förundrad över mig själv. Att allt det här går så fort.., att alla tror att jag kommer klara det på så kort tid, även att jag själv inte tror ett dugg på det.. men ja.. min körlärare tror ju det så. detta resulterade i att jag har fram till min lilla uppkörning bokad allaredan. började inte jag nyss..? så nu kommer det att rulla på med 2-3 lektioner i veckan i en månads tid, medräknat den här. Sen är det meningen att jag ska kunna det här..? Helt otrloligt. Tror ni verkligen att det kommer att gå? det tror inte jag... HJÄÄÄLP. Det är ju helt knäppt, hela idén med att jag överhuvudtaget ska få ett körkort, sitta i en bil själv och allt det dära. gaaalet knäppt. jaja, vi får se om det går att lära sig allt på den här lilla tiden.. kanske, kanske inte. tiden får utvisa.

Kommentarer
Postat av: frida

det fixar du! hur nervös tror du jag är just nu egentligen? inte alls lång tid kvar nu.. huh

2010-02-17 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback