det är väl fan självklart..

.. att det ska vara värdelöst väder nu, nu när jag har bråttom att lära mig allt om bilen och körningen och det dära. Så nu är det snöstorm, så pappa vill egentligen inte ut och köra med mig nu. men efter lite gnäll om att jag faktiskt inte har tid med att sitta inne nu när jag ska köra upp om en månad, så gav han med sig lite grann,. så vi ska köra på lite "otrafikerade vägar" bara så att jag får köra lite.... för faan jag måste köra. jag tror att jkag minsann får köra imorrn eftermiddag hemma, efter mitt dubbelpass påbilskolan, sen torsdag också, för sen åker ju mamma och pappa iväg, och vem fan ska jag övningsköra med då? nej juste. så ja, lite panik i magen har jag för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback