ensam.

ma och pa är på bio för tillfället, jag sitter här och glor framför tvn och ser på värdelösa program. torsdagar är fan sämst. blääe. därför har jag sprungit runt här och letat i lådor efter gottis (inte bra!!), och jag hittade ju faktiskt lite choklad.. verkligen inte bra. jaja. gott är det ju iallafall.
   inte orkar jag fortsätta läsa i den dära hemska boken.. eller visst, den är ganska intressant, men seeeg, och defenitivt ingenting jag frivilligt hade suttit mig ner med på min fritid för att läsa. det är om gamla vetenskapsmän och deras synsätt på världen typ. gaaah.
   funderar på att plugga lite körkort, men det orkar jag faktiskt inte. allt som ska läsas orkar jag inte engagera mig i faktiskt... och italienskatestet var jag sämst på, eller ja, det vet jag ju iofs inte, men jag bytte ut en massa a i sista sekund mot en massa e , och så skulle det ju självklart vara a. FAN.

idag har jag och papi vart ute och kört en stund. parkeringarna börjar faktiskt bli allt bättre och bättre. topp! men motorstopp är jag fortfaande hemskt bra på. XD haha. men jag är typ gaalet nervös inför måndag. första körlektionen. GALET LÄSKIGT.

nu ska jag glida runt ett varv till i lägenheten och se om jag kan komma på något skojjigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback