Fast.

här är jag igen. med historiapapper och böcker utspridda runt omkring mig, ändå så väljer jag datorn i första hand. tänka sig. Men jag ska verkligen försöka att vara duktig idag, eller jag har helt enkelt inget val, provet är imorrn, och jag kan bara ytligt om första världskriget, inte om kolonialiseringen eller såna där små fixilurer som vad ubåtarna hade för betydelse, eller varför ryssland hjälpte frankrike (okej, den kan jag, men ni fattar poängen.), och ja sådana grejer. så det är väl det jag får plugga på idag, ikväll och inatt. yeey.

och så tycker jag om vad som händer här framöver faktiskt. Lite bestämt, men ändå massor som jag ser fram emot. galet.

7/2 - tävling, hopp.
15/2 - börjar med körlektioner
21/2 - JOHANNA fyller aaarton!
24/2 - FRIDA fyller aaarton!
vecka 9 - sportlov
12/3 - Krogen (vid tolvslaget för er som inte hajjade)
13/3 - JAAAAAG FYLLER AAARTOOON!
14/3 - dressyrtävling
17/3 - 1½ år med älsklingen
helgen 19-20/3 - GALEEN utekväll med karro
23/3 - PLUUT
vecka 14 - påsklov
15-16/4 - Stockholm med klassen
17-18/4 - stannar antagligen i stockholm över helgen också.
24/4 - ELIAS fyller arton! <3
6/5 - PLUUT
början av juni - ENGLAND
15/6 - SOMMARLOV
midsommar - LISA KOMMER HEEEM!!!
8/8 - Lisa fyller... ehm... ARTON!! :D haha. <3
18/8 - NICOLE fyller aaarton! + gaalen & underbar utekväll med NSFJL.

ja, så ser min planering ut för tillfället, det blir en mysig tid framöver, om man ser på alla positiva deler. underbart. jag tycker om mitt liv. faktiskt.

eller ja, inte nu längre, för nu måste jag engagera mig i min historia... blööh. Men ja, från och med imorgon efter historialektionen så tycker jag om mitt liv igen.

men nu, sliiita mig ifrån datorn, lägga den låååååångt ifrån mig, och så får jag minsann ta tag i min historia. men hur mycket lockar kolonialismen och sån skit egentligen? Jag tycker mer om att sitta här och skriva meningslös skit som ingen ändå orkar läsa...

Och så fick jag ett gaaalet bra erbjudande av Karro för imorrn,.. men det kommer aldrig gå, tyvärr. DET ÄR SKIIIT. så jag kilar ut till Elias istället och äter fruktsallad och myser, och tänker inte lägga en endaste tanke på dig och mysan... INTE EN ENDASTE! så det så. haha.

nej historia... NU.

fast först måste jag bunkra upp med några chokladmuffinsar så att jag klarar mig igenom eftermiddagen... det har jag tänkt på, att mycket plugg borde typ bidra till fetma. verkligen. Iallafall för min del, för såfort jag har tråkigt plugg, eller ja, plugg överhuvudtaget så måste jag ha något gott att äta på, som typ tröstätning. Så nu - hämta muffinsar, sen PLUGG. jag kan klara det, jag är inte rädd, jag kan flyga, jag är inte rädd. haha. nej nu får det vara nog. faktiskt.

adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback