godmorgon gott folk.

inatt har jag sovit närmare 13 timmar. Helt galet skönt! och som ni kanske kan räkna ut, så skippade jag curlingfinalen inatt, så nu ser jag på reprisen. HEJA SVERIGE! inte för att det verkar gå så bra för dem tyvärr. När den här matchen är slut, så tänker jag kila till stallet, men jag måste cykla!!! huuu! jag som både behöver och vill köra bil.. fan. den här veckan kommer inte bli någe bra när det gäller bilkörningen. visst, jag har körlektion måndag tisdag och onsdag.. men ändå. det är inge bra det här. jag kommer bokstavligt talat få bo i bilen från och med att mamma och pappa kommer hem, tills jag ska köra upp. aah. panik.

och vet ni? igår gjorde jag pannkakor. så hade vi ingen sylt och så blev allt bara konstigt, och inte alls så gott som jag hade planerat. inte okej! och vet ni en till grej? jag fyller år om exakt två veckor!!! grattis till mig :D

och nu tog sverige två poäng!! yeeeeey.


jag vill till vääärmen nu,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback