gott och blandat, helt enkelt.

idag har jag varit ute och kört, igen. Denna gång med pappsen, det gick faktiskt ganska bra, bättre än förväntat faktiskt. riktigt skönt. Och imorrn är det körlektion på körskolan igen.

Igårkväll kom som sagt Elias hit på kvällen, vi såg lite film, lite OS, åt lite chokladhjärtan som han hade med sig, och hade bara allmänt mysigt. Sedan så fick det bli sängen ganska tidigt, för både jag och Elias var helt galet trötta. Så det blev en mysig natt, men galet jobbig morgon. jaja. ♥

Och imorrn då? Elias kanske kommer hit igen, men det kommer ju bara vara astråkigt för hans del, så ja, vi får väl se hur det blir med den saken. Om han inte kommer hit, så kilar jag nog till bilskolan efter skolan och ser på den dära säkerhetskontrollfilmen som Lennart tyckte att jag skulle se, och lite allmän teoriplugg. Vi får se helt enkelt.

Nu är det dags att sätta på sig ridkläderna, linda mitt knä ordentligt (har ju börjat göra äckligt ont nu igen ju...), och sen kila till stallet.

 

ikväll blir det semlor. MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback