History.

Och jag tar paus från plugget idag. Jag behövde en paus. Verkligen. Men det känns på något sätt som om det inte är så jääääättemycket att plugga in,.. men ja jag lär ju få råplugga imorrn efter skolan, men idag är det såååå värt det. men det jag tänker på är "ÅTTA SIDOR". så det är liksom lugnt. haha.

Imorrn blir det nog även lite bilkörning, om det inte är snökaaos. men det kan vi ju hoppas på att det inte är-- Och på måndag är det riskettan. BLÄÄ. men Josephin skulle tydligen också dit på samma, så då kan jag ju prata med henne, och terra henne genom hela kursen ;), synd. haha.

Men jag, precis som min mattelärare brukar säga "har redan börjat fundera på helgen". För den kommer bli galet mysig. Jag ska ut till själsö, äntligen, typ gaaalet länge sen juuu. Så det blir mys. Men jag och Elias kom nyss överrens om att vi skulle börja bli nyttiga. gaaalet. Men vi hade planerat att göra fruktsallad i helgen, UTAN GLASS!!!! istället för att baka en kladdkaka, chokladpudding, eller ett paket glass. Haha. Vi är ju galet bra, om vi lyckas. haha. Men det tror jag faktiskt. För nu går vi mot beach 2010.



och så måste jag säga att Super Size Me, är typ världens äckligaste film. den får en verkligen att bara vilja äta sallad i resten av sitt liv. bläääh. Eller så är man udda, som Elias sa "hmm, jag blev galet sugen på att käka på MAX nu."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback