hmf.

nu har elias åkt igen. = LEDSEN SOFIE!

så nu tänkte jag lägga upp en liten trevlig bild från igår, men den verkade inte vilja det, så jag skriver det här inlägget istället. Men nu ska jag nog snart laga någon sorts mat. Jag tror att det lutar väldigt starkt emot pannkakor. MUMMA. med grädde och sylt. underbart gott ju. så det ska jag nog göra, snart.

och mitt internet verkar vara aaassegt! typ sääämst juh.

någon som vet vad som är på OS ikväll? det vet jag,
19.00- slalom för damer, första åket
20.30- skidskytte-stafett för herrar.
00.00- Curling-final, damer. Sverige-Kanada.

typ vääärt att stanna uppe till curlingfinalen. det är ju FINAAAAAL!!! mot kanada! Kan det bli mer spännande? Jag har ju som sagt ingenting att göra ikväll, så det får väl bli OS varvat med Let's dance, och sen kanske jag är supermegatrött (nu är jag bara supertrött) så får jag sova lite tidigare, och kolla på curlingfinalens repris imorrn ist. jaja. nu får det nog bli lite mat, min mage kurrar. Så sätter jag igång lite härlig musíca på högsta, så blire lite mer sällskap än nu.

jag ska bara försöka lägga upp den där bilden nu också, så får vi se om det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback