jag är en OS-nörd.

jag ser på stafetten för herrarna i skidor, (vet inte riktigt vad det heter, själva grenen liksom) men just nu leder svensken. YEEEY, hejaheja!

som jag visade lite snabbt i förra inlägget så ska jag köpa dem skorna, jag blev ju kääääär :D så dem ska jag införskaffa på typ fredag efter skolan kanske? ja snart blir det ju iallafall. nya skor är efterlängtade, verkligen.

och jag kommer sakna mina tjejor nu under lovet. alla mina tjejor är ju borta.. johanna är borta, karro är borta, nicole är borta, frida är borta.... och ja, lisa är ju också borta, men det var ju ingen nyhet... tur att jag har min pojk, vad skulle jag annars ha gjort på lovet liksom..?

så är det sävefest imorrn, jag och Felicia ska dit, eftersom i princip alla våra andra vänner är torrbollar och inte hänger med, så vi hamnar nog hos en nv-musik-klass innan. det blir säkert skojj. det märker vi ;D haha.

körlektionen idag gick typ galet bra. eller ja, motorstopp är jag fortfaande ganska bra på... FAN, men annars. min parkering fick kommentaren "jag kunde inte ha gjort det bättre själv", och sen så mina backningar fick kommentaren "ja du är ju riktigt bra på backning", så det går framåt hörrni. YEEY. fan vad jag är bra. NOOT.

och påtal om körkort.. FRIDA FIXADE SITT IDAG, stoooort grattis. Och sen även stooort grattis på 18års-dagen!! shiet, jag börjar få gamla vännor. förutom en lill-skit. HAHA. :)

annars då? imorrn ska jag och pappsen köra en stund, sen handla en massa mat och annat gott inför lovet. jag måste ju överleva, hallå? ;) sen kommer Elias hit och myser en stund. pysmys!

hmm, annars då? jag är heeemskt trött på skolan nu, faaan vad jag vill ha looov. och juste, jag har hörförståelseprov imorrn. fan. jaja. det får gå som det går. jag orkar inte.



tagga feeest!
   och jag tror att jag har övertalat johanna att gå imorrn iallafall. bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lill-skiten är faktiskt STÖRST

2010-02-25 @ 08:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback