Jag har tråkigt och det är hela 13 minuter till PH.

ikväll är det näst sista programmen av paradise. Det är bäääääst. Men jag har ingenting att göra i nu 13 minuter. sämst. Sen vill jag ha massor med pengar, så att jag kan storshoppa kläder, jag vill fylla arton, och jag vill åka iväg och äta ben&jerrys tillsammans med lisa. Jajamen,. Sen vill jag att Elias ska komma tillbaka hit, jag vill att vi ska ha mjölk hemma så att jag kan göra varm choklad. Och så vill jag ta mitt körkort, och lära mig att köra bil. Det är mycket man vill här i världen... Faktiskt. Någon som är taggad på att följa med mig och johanna ut på en grym utekväll den 12 mars vid tolvslaget förresten? :D isåfall är ni varmt välkomna att hänga på.

Jag vill ha en bil när jag fyller år, men det kommer jag inte få, även att jag har dragit ner på förväntningarna, jag kan ju tillomed ta en skitbil, det gör mig ingenting, bara en rullar liksom.

Jag vill på fest med min favoritskitunge karro, men det ska vi ju ordna ihop snart. snarast möjliga säger jag bara. det blir nog ingen tävling för mig nästnästa helg heller för den delen, för hur tusan ska jag hinna med det? Det kommer då aldrig gå. OCH, jag vill vara en Avatar. Och så vill jag åka till Lisa. Och jag vill ha lov, jag vill att hockeysäsongen ska vara slut snart (bara 4 veckor kvar) så att min favoritpojk kan ägna mer tid åt mig. ^^,

ja nu vet ni vad jag vill, och en sak till, nu tycker jag att paradise ska börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback