Jag hatar snö.

och historia med för den delen, för jag borde verkligen plugga historia, verkligen, men tänk vad mytcket roligare det är att sega här framför datorn istället... Att sega överhuvudtaget istället för historia.. för ikväll är det ju ridlektion, imorrn vill jag helst vara med Elias efter skolan, och då har jag torsdag kvar, då jag helst ska ut och köra en sväng, så när har jag tid över till att plugga historia? jo... nu tillexempel, och torsdag eftermiddag, typ. Och för att undvika att behöva plugga in allt på torsdag, så måste jag ju börja nu. MEN JAG VILL INTE!! INTEINTEINTE. Men jag har väl inget val skulle jag tro, fanfanfan. Varför måste man ha historia? Jag vill verkligen inte ha historia. Gå NV och ha historia? heelt ologiskt. jag vill inte, jag orkar inte. blöööh.

men jag har väl inget val antar jag, jag har ju trots allt 4 timmar på mig innan jag ska kila till stallet. Tänk att körkortsplugg och såna grejer lockar så mycket mera... men jag får inte! Jag kan inte, jag hinner inte!


jag kommer snart bli sinnessjuk om jag fortsätter såhär. haha inte bra av mig.
   juste, måste snacka med mami idag också, hur ska jag komma ihåg det mitt i allting? Sista programmen av paradise ikväll förresten, galet spännande, men ändå lite tråkigt, vad ska jag se fram emot på måndagarna nu i fortsättningen då? gaah. jag blir gaalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback