knäet.

idag var jag ju och kollade mitt knä. han trodde inte att det var varken korsband, ledband eller minisker. bra! men jag var lite vattnig i knät och det tydde på att det var något som inte stod riktigt rätt till. Så han funderade på om det var något med att lite brosk och ben hade lossnat eller var löst typ. Så jag ska iallafall iväg och röntga det om någon vecka. Då får vi hoppas att de hittar något och kan göra något åt det.. iofs så sa han att om det var såhär som han trodde, så var det antagligen ingenting att göra åt ändå... liksom vafan? jaja. det är väl bara att vänta och se helt enkelt. tyckte bara att ni ville veta.




och juste - mina ben har mycket muskler ^^, haha känn på den ni som säger att jag inte äger några muskler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback