Kvällsbabbel.

ååååh, salem. HELT JÄVLA UNDERBAR!! Jag blev helt kär i låten på en gång. En typisk salemlåt. wonderful! Jag kände på en gång att det kommer bli en sommar 2010-låt för min del.

imorrn är det alltså tävling, och efter idag och träningen i tisdags så känns det faktiskt bra. får vänta och se hur det går imorrn bara. men ja. om inte annat så har hon varit duktig nu i veckan ist.

igår var en supermysig kväll hemma hos älsklingen i själsö, vi gjorde en gigantisk fruktsallad. och då menar jag verkligen gigantisk. det var en hel del över när vi hade ätit massor både på kvällen, och till frukost. haha. Sen så är det inplanerat pulkaåkning i monsterbacken på själsö, och även kanske lite skridskoåkning därute. Men iallafall, det var hur mysigt som helst att bara gör ingenting. <3

på måndag blir det riskettan hela eftermiddagen,.. BLÄÄ. men josephin ska iallafall också dit, så det blir nog luugnt. gör det tråkiga liite roligare iallafall.

hmm, det var nog allt, så nu ska jag hoppa i säng och ladda inför imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback