Muffins-smulor på magen.

Min favorit-Elias kilade härifrån för typ en timme sen, gaaalet mysigt idag, som vanligt! Men det var verkligen så mysigt så det tog emot riktigt ordentligt för att släppa honom när han skulle åka härifrån. jaja, jag får ju träffa honom förhoppningsvis på fredag igen, innan han kilar till fastlandet, IGEN. Och nu ska jag vara sådära dum-egoistisk som man kan bli.., MEN jag hoppas nästan att han fortsätter vara förkyld, som han är nu, för då stannar han antagligen hemma över helgen... :$ haha. galet dum jag är.. men ja, det är väl sånt som händer..

nu går friidrott på tv, och han som hoppar tresteg (kommer verkligen itne ihåg vad han heter nu) har typ hoppat 7.07, och så kom det precis en som hoppade 7.06. HAHA,. fail.
    samtidigt så äter jag en chokladmuffins, och helt ärligt kan jag nog inte äta som en normal människa längre, för nu är hela magen full med muffins-smulor, tror att i princip halva muffinsen ligger utanpå min mage nu, ist för innuti. HAHA. sämst. 

och nu kom det en och hoppade 7.23, så nu vann han svensken inte iallfall. jaja. shit happens.

hmm, nudå? jag har pluggat klart italienskan tills imorrn, det gick på max 10 minuter. skönt. och på lördag ska jag klippa mig och på släktmiddag/lunch/något-liknande. gaaah.


och vet ni vad? jag funderar ärligt på att ha RÖDA byxor på mig imorrn.. RÖDA. jag vet inte om jag vågar... väntar nog tills fredag ist, lite kortare dag...




Kommentarer
Postat av: besserwisser nr1

en liten hint. i tresteg hoppar man något lääängre än 7m

2010-02-11 @ 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback