nu tänkte jag skriva av mig lite.

idag är det alltså alla hjärtans dag. sugig dag när ens pojke inte ens är hemma om du frågar mig., tur för han att han kommer hit imorrn och sover här. Funderar på om jag ska kila in till stan imorrn efter skolan och köpa lite blommor till honom. det är han värd. Men de skulle aldrig överleva en hel dag borta på bygg-programmet. nääe. han kan få dem någon annan dag, bara sådär helt utan vidare, när han minst anar det. Haha. ♥♥♥♥♥

idag var jag och Frances ute i skogen själva, och det var jättemysigt och jätteroligt. hon var helt knäpp och verkade helt lycklig över att det var snö överallt. Hon gick i varjefall igenom alla granar så vi båda såg ut som två snömonster. haha. men det var riktigt mysigt.
   Lite senare så hjälpte jag frida att klippa Gloria, och nu ser hon ju faktiskt tillomed ut som en häst ;) tänka sig att det fanns en häst bakom all den pälsen. haha.

Sedan var jag och pappa ute och körde i säkert 1½ timme. Det gick verkligen upp och ner idag. Ena stunden gjorde jag en näst intill perfekt parkering, och andra stunden så stog jag med motorstopp mitt i vägen, på fel sida. YEEHAA. haha. jaja, det ska väl såsmåningom lösa sig också. kan man ju hoppas.
    och påtal om den dära bilen. jag har min första körlektion imorrn. PANIK!!!! jag kommer dö. mer än dö. en lång plågsam död. och jag kommer vara så dålig. aaah. tur att lisa karro johanna och frida har körkort (iallafall inom en mycket snar framtid) så att jag själv kommer slippa ta mitt, då har jag ju 4 personliga chaufförer, räcker inte det? måste jag också ha ett körkort? pffh.

nu är det också bara två veckor tills lovet. BÄST! då har min pojk sagt att han ska kidnappa mig hela lovet. och det har jag verkligen ingenting emot. myyys! <3

annars då?, jag har läst typ 80 sidor i stjärnor och äpplen som faller idag. aaaah jag blir galen på den boken, jag fattar ärligt ingenting. jävla dimensioner, svarta hål, tidsrum, och allt vad knäppt den innehåller. och att på samma tid kan en människa bli 17 år äldre, och en annan 50 000 år äldre. (??????!!!!!) psykobok.

nej nu ska jag nog sätta mig i soffan och kolla på OS med en kopp varm choklad. eller så hoppar jag i säng på en gång och sover ut ordentligt. det skulle jag iofs behöva. jag får ju inte lika mycket sovmorgon imorrn som jag brukar. ska ju som sagt upp och köra bil. aaaah.


såhär mysigt var det ute i skogen idag. :)
(och som det kanske framgår i den här bilden så fick jag i princip all snö, på grenen till höger, över mig, eftersom vi gick rakt in i den. hahahaha. bra sofie, bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback