och nu då?

Nu har Elias åkt härifrån, och genast kände jag hur mindre glad jag blev... Jag har vart på superhumör hela tiden när han har varit här, jättemysigt var det idag. Och helt störigt roligt, jag har inte bara tjutit av skratt en gång, utan det är många många gånger. Haha ja, han är mer än galet söt helt enkelt. Jag älskar dig! <3

idag har jag även kört bil med pappsen, det blev närmare 1½ timme idag. och..... trumvirvel.... bara två motorstopp på hela tiden, DET är framgång om något. kan det bli noll snart..? jag måste ju kunna allt inom en mycket snar framtid.. så man kan ju hoppas... det här med backar börjar jag faktiskt bli lite hajj på, även teorin lite smått. så, som sagt, det går framåt.

och imorrn ska jag till en ortoped. mitt knä är ju värre än någonsin. och jag hoppas på ett sätt att de ska säga att det inte är något fel på det, men ändå vill jag ju att de ska säga att det är något fel på det, så att de kan göra något åt det.... vill ju helst inte operera det eller liknande. det hade ju bara vart sjukt jobbigt. Jag behöver ju mitt knä om man säger så...


och idag på italienskan, det var ju helt galet kul. hela klassen stod som stoora frågetecken. HAHAHA! "vad fan gör ni här..? men GÅÅ!!".   gaaaalet kul. jag tycker om min konstiga italienska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback