sängen nästa.

Nu får jag nog ta och gå o lägga mig faktiskt. Är galet trött. Har nyligen proppat i mig säkert en halvliter varm choklad. gooott! Men jag måste ju vara utvilad imorrn när jag ska på riskettan. fyyefaaan säger jag bara, och tur att jag har Josephin säger jag ännu mera. jaja.

och jag måste ta tag i min teori snart, så att jag kan lära mig det här någon gång, för körningen går ju bättre och bättre, det är väl bara parkering jag har stora problem med.. annars är det ju bara små problem. ;)

och faan vad taggad jag är på de där skorna jag skrev om för någon dag sen... Jag ska fundera lite till.., se till att jag har pengar, se om någon annan vill beställa något därifrån så blir frakten billigare. så, någon som vill beställa något ifrån
have2have.se ? isåfall är det bara att höra av sig!

nu sitter jag här och försöker få Patrick att förstå "NV-skämtet", mendet går ju inge vidare måste jag erkänna... jaja, komiskt är det iallafall.

nej, nu blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback