Selma-bok, körkortsteori & paradise.

Nu har precis min älskling kilat härifrån. Blev en liten udda eftermiddag med tanke på mina humörsvängningar.. HAHA. Jaja, sånt som händer, sedan så hade ju Elias kommit hem ifrån båten inatt, så han var trött och sov en hel del, därför passade jag också på när jag hade chansen liksom. haha.
    Nu tänkte jag, eller snarare är jag tvungen att läsa ut selma-boken och skriva frågorna. Tänk att jag inte ens kommer ihåg vad den heter, så är bra är den., Alltså, selmaboken med två böcker i en stor vit bok, rekomenderas inte. Jag tänkte få klart den snarast möjliga, eftersom jag vill plugga lite körkort, och göra ett till teoritest innan paradise. Får se hur lång tid det tar med segisboken.. Jaja.

Imorrn ska jag och Ellen på välgörenhetsuppdrag på södervärn, så alla södervärnare, se upp för mig och Ellen runt halv två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback