uups.

jag har inte börjat läsa fysikboken tills imorrn, bra sofie, bra. Men... jag får väl läsa lite nu på kvällen, och om jag inte skulle hinna klart, så är det ju verkligen inte allt i världen.. för hur mycket var man tvungen att diskutera förra gången...? inte mycket inte. så om jag bara hinner läsa ett kapitel så är det ju lugnt. faktiskt. :) haha. bara att det blir ännu mera till nästa gång då,. men jag orkar inte.. jag har redan tagit lov.

nu ska jag kolla klart på curling-matchen, sen äta, och sen hoppa in i duschen. och sen kan jag läsa lite. finfint.

imorrn ska jag också övningsköra lite. kulkul. det blir säkerhetskontroll och backning har jag för mig. topp!




förresten, så har man inte riktigt tid att plugga och göra allt som man brukar nu när det är OS. det är ju massor man inte får missa ju! typ Jonsson och Ferry ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback