winter break.

nu är det alltså spoooortlov. äntligen! Men, jag ska inviga sportlovet med att plugga lite ikväll, och lite imorgon, så jag får liiite grejer ur världen iallafall. (haha man kan ju iallafall hoppas..) sen på söndag så ska jag iallafall till ishallen och frysa, haha. Det är hemmamatch för BJ-visbyroma. yeeey, heja! sen så ska Elias hem till mig, och så ska vi bara myyyyysa hela looovet. underbart. 
    så blir det körlektion måndag tisdag onsdag. det blir bra, men sen blir det ju inge mer körning än så på hela veckan... uups. så det blir fan att ligga i sen när pappa kommer hem. Då ska vi minsann köra varje sekund som blir över. jajamen,.


och en till grej, jag saknar redan mina bästa flickor. Ingen av mina favvisar är kvar i sverige. hu. jag saknar er!

igår var det ju även sävefest. Och jääklar vilken otippad kväll. verkligen. hahahaha. ja och nya skor på fötterna resulterade i att jag gick en bit i strumpsuck i snön. jo det var kallt, men det var minsann bättre än att halta hemåt i mina nya klackar. usch, haha det är smällar man får ta.

så bilder från gårdagen kommer KANSKE upp lite senare när jag har lagt in dem på datorn. Men det är bara om det finns några bilder som är okej. haha. för jag vet minsann att det är mååånga bilder som iiiinte är okej. HAHA. störtskönt. sen kanske det kommer upp psycobilder på woops från igår. hoppas inte. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback