AAAJ.

Jag har ont i mitt ben. (inget mot dig nu ellen.) iallafall, så var klassen och åkte pulka idag, så fick vi för oss att åka typ massor med människor på bara några få madrasser ner för den brantaste biten på ett stort gupp. alla flöööög åt skogen. ellen fick en fot i huvudet (vi kom fram till att det var nicoles, haha) sen så landade, efter flygningen efter guppet, ellen på mitt ben. benet med det onda knät. ajaj! så nu är det svullet, gör apa-ont och jag haltar när jag går,. haha. attans.

sen så har jag varit med Elias hela eftermiddagen. det har varit jättemysigt, helt galet mycket skratt, massor av mys och matlagning. gaah, tänk vad länge det har varit vi nu. helt galet underbart. jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback