dåligt samvete.

jag har dåligt samvete för mycket just nu. allt som rör körkortet har jag dåligt samvete över. varför har jag inte kört mer, tränat mer, och legat i så jag skulle kunna köra nu när det är snö, och sedan ta det strax efter att jag har fyllt år? nää det gick ju inte för sig.... därför bestämde jag med pappsen idag att vi ska ut och köra lite på torsdag, inte ute på vägarna eftersom jag är sämst och det är halt. ja ni fattar grejen. men typ ut på någon parkering, eller kanske området på p18... jaja vi får se hur det blir, för köra tänker jag göra iallafall nu, även om jag kanske inte kan köra på vägarna riktigt ännu, men jag måste förifan lära mig snart. annars kommer jag aldrig lära mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback