Duktig sofie.

Nu har jag varit duktig, eller ja, lite grann iallafall. Jag har gjort ett par uppgifter på fysiken och skrivit klart engelskan. och nu är fysiken helt sjukt för tråkig för att jag över huvud taget ska orka engagera mig något mer. så vart hamnar jag? jo här. typiskt mig. fast egentligen borde jag göra en sammanfattning på orden man ska kunna till provet också. aaah. men nu är jag ju egentligen ute i hemskt god tid. fysikprovet är inte förrän nästa tisdag. alltså en hel jävla vecka dit. men eftersom jag fattar naaaadaaaa så får det helt enkelt bli såhär. hemskt men sant. (det är nog första gången jag måste verkligen plugga ordentligt för att fatta och första gången jag känner mig helt hjälplös inför ett prov... förhoppningsvis ändras det närmare provet..) jag har iallafall skrivit ihop formler som man bör kunna.att jag överhuvudtaget har börjat redan nu med att plugga är fan ett mirakel. jajamen.

imorrn tänker jag ju inte plugga iallafall. för då är det mys på schemat tillsammans med Elias. Då ska det minsann inte vara en massa plugg i vägen inte. något som faktiskt är synd, men samtidigt tur, är att jag och elias aldrig kom iväg för att åka skriskor tillsammans på lovet. kanske ska försöka satsa på det nu i helgen om han är hemma.. de har ju naturis (HAHAHA; NATURIS) , jag menar självklart natur-is, där ute vid själsö någonstans. men det hade ju iallafall vart stört kul, eftersom jag är stört dålig. haha.


jag vill iväg, nuuu.
JAG VET VAD JAG ÖNSKAR MIG I 18ÅRS PRESENT!
EN RESA UTOMLANDS, TILL ETT VARMT OCH UNDERBART LAND!

Kommentarer
Postat av: Mikaela :)

Vilka ord? aaarrrhhh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback