im in loooooove

åååh, jag vill också leva i en paradisvärld, med lysande blommor, flygande varelser som förstår vad man tänker, underbar atmosfär, och bara sådär allmänt underbart. jaaa jag har blivit helt kär i avatar, och neeej jag hade inte haft något emot att flytta in hos dem. och så skulle jag vilja vara där det finns träd som kan höra ens önskningar och drömmar. jag vill tillomed vara stor och vara blå. jag vill jag vill jag vill. allt var ju så fridfullt. (eller ja, förutom där jag grät för att jag var så jäkla förbannad. hehe)
   
kvällen har förövrigt varit hemskt mysig. När jag kom hem från skolan så somnade jag nästan direkt, och vaknade inte upp förrän min pojk väckte mig med en puss på kinden. myyys! lite senare så gjorde vi pannkakor med sylt och glass, innan vi var tvunga att skynda iväg för att möta upp Karro och Tom på coop för att köpa lite biogodis. Sedan så var det avatar för hela slanten. och jag kan inte säga mer än att... im in looooove!! och att det var den bäääästa filmen på mycket mycket mycket länge!

imorrn blir det antagligen inget stall för min del, har fortfarande jätteont i mitt ben/knä. så jag får vila upp det en dag till så är det bara tillbaka upp i sadeln (haha) på söndag. Då det även är stalltjänst.



Jake Sulley&Neytiri. Jag säger bara släng er i väggen Jack&Rose, Bella&Edward, Noah&Allie, Danny&Sandy, ja ni fattar poängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback