Jag arton? pffh, du måste skoja!

jag upptäckte just en sjuk grej. och ja, minst hälften av er som läser här är äldre än mig, så jaa jag vet att ni fyller år innan mig, eller redan har fyllt. MEN jag fyller arton om 61 dagar. det är typ sjuuuukt. jag arton. det går liksom inte ihop. det var ju inte länge sen jag slutade dagis ju. jag kommer ihåg det som om det var igår. men uppenbarligen har det gått låååång tid.. ja men det blir väl en upplevelse det också. arton. det betyder krogen och körkort, myndig och... fri? ja jag vet inte. gammal blir jag ju iallfall.  plus att alla säger att de redan vet vad de ska ge mig när jag fyller år. hallå? jag vet ju inte ens vad jag önskar mig ju! haha.
ser ni minimänniskan i vit klänning? det är jag. faktiskt. (iofs är jag ganska avslöjad på hårfärgen..) men det var ju lääänge sen. men den dagen kommer jag ju också ihåg. och vad kan jag ha vart där? 5? gaaalet.

åldersnojja? jo jag tackar ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback