jajjamen, ni som inte har förstått det ännu, jag har jättetråkigt!

TRÅÅÅÅÅK. så nu ska jag berätta för er om mina framtidsplaner. Alltså inget djupt, bara resten av kvällen och morgondagen typ. Får se vad jag kommer på under tiden jag skriver.. Jag är helt störigt trött nu, så jag blir nog inte så långvarig ikväll, så jag får nog bli kompis med min kudde ganska snart. Ögonen går ju i kors allaredan. Så jag ska väl prata med Lisa tills hon kilar iväg, sen ska jag kanske ringa till min älskling en stund. Jag saaaaaknar honom!! Ja, och sedan blir det definitivt sängen.

Imorrn ska jag sova så länge jag behöver, alltså till jag vaknar utav mig själv. Oavsett om jag vaknar vid 10 eller framåt ett gör ingenting, bara jag får vakna själv, för då är man ju utvilad. Sen ska jag köra bil med pappsen mitt på dagen någon gång, innan vi ska hämta mamma vid båten. Asså, jag vill faktiskt börja kunna köra snart, jag blir trött på att vara dålig. blää. jaja, det ordnar sig väl. Imorrn hade jag även tänkt att läsa ut körkortsboken, selma-boken, och sen göra ett sånt dära test-teoriprovgrejja. ja, ni fattar. Sen ska jag ju försöka hinna ut till stallet och rida också. aaaah, hur ska jag hinna med mitt liv egentligen..?

Jag saknar Elias förresten..

Och nu är jag tröööööööööött, typ sådär att man har ont i huvudet. blää. Nej nu säger jag nog snart godnatt för mig. godnatt.


pulka med NV08B. greaaaaat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback