Nu ska jag ta mig i kragen när det gäller det där satans körkortet.

imorrn ska jag och pappa ut och köra igen, jag ska verkligen försöka köra så ofta jag kan nu. desto mer desto bättre. Sedan på måndag ska jag förvi och beställa halkkörning, köpa en teoribok (eller körkortsbok kanske det heter. jaja) , boka tid (eller vad man gör) till riskettan och såna där grejer. nu ska det bli fart på grejerna hade jag tänkt. och hörrni som håller på med det här nu. vad är det mer man ska göra för grejor innan man får ta körkortet? uppskattar lite hjälp här så jag vet vad jag ska komma ihåg att beställa tid till och såna grejer. thaaaaanks! :)

så se upp imorrn, för då kommer jag vara ute på vägarna ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback