Och juste!

Jag måste bara berätta hur glad jag blev förut!
Eller ja, för jag hade heelt ställt in mig på att ha stalltjänst i helgen, så när jag satt här hemma och la upp min plan inför helgen så skickade jag ett sms till joel och hörde om det var okej att jag tog natten på söndagen. Så får jag tillbaka något i stil med att: "ehh vaa? vi har ingen stalltjänst i helgen!!". Så nu har vi ju flyttat om i stalltänstarna, så jag har inte förrän om typ tre veckor. så jag blev glaaaaad!! ibland kan man bli glad för mindre! haha. men till stallet ska jag självklart ändå!

Kommentarer
Postat av: joel

haha sofie! jag fick en tankeställare och var tvungen att kolla efter för säkerhetsskull:P

2010-01-08 @ 19:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback