Så kan det gå.

Jag satte mig i sängen, satte igån coldplay i högtalarna, och tänkte plugga fysik. men gissa vart jag hamnade?? jag lovar, ingen gissade rätt på den. Jag hamnade i körkortsboken. När jag insåg det så trodde jag att jag hade blivit sjuk. Liksom VAH!? samma VAH-känsla fick jag förut när jag var borta på körskolan också. för jag kom dit för att beställa halkkörning och riskettan, och även införskaffa mig en körkortsbok. Men vet ni vad jag kom hem med? riskettan beställd, en körkortsbok, OCH körlektioner, två i veckan från och med februari fram tills i mitten av mars. "inte ska du vänta ända tills sommaren med ditt körkort heller, du fyller ju år i mars. så strax därefter ska vi väl kunna ordna att du får ett." lät det från monica. så ja, varför inte sa jag. Haha. ja det känns bra i magen.

det kändes så bra i magen för att jag tillslut hade kommit igång med skiten, så att jag tillomed har en lugn känsa i magen inför morgondagens fysikprov. jag känner bara att "det finns inte så mycket mera att plugga på, så vafaan, körkortet låter roligare än kraft och rörelse." Därför tänker jag skita i att läsa kapitlerna, faktiskt, sen tänker jag kanske kolla igenom formlerna en snabbis i pauserna på paradise ikväll. Ananrs tänker jag roa mig med körkortsboken.

abbiamo ascoltato! eller något.

Kommentarer
Postat av: frida

haha, är det jag och johanna som har fått dej att inse att det är kul med körning eller? ;)

2010-01-18 @ 20:20:35
Postat av: s

jag vet inte,det var väl mer ångestkänslan som fick igång mig tror jag. haha. men ni har väl en hel del med i spelet också skulle jag tro :D

2010-01-18 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback