Snökaos på ön Gotland...

haha det är nog bara förnamnet , eller något.. Snökaos.. Elias var här nyss, typ olagligt mysigt var det idag.. gaaah. Men iallafall, sen så när han skulle cykla till ishallen, så insåg vi att det var... trummvirvel... SNÖKAOS! Så pappsen skjutsade upp honom dit (=glaaaad pojkvän), och sen när vi skulle in i garaget så var vi tvungna att skotta massa, för hjulen bara spinnade, och bilden gled bara åt sidorna. gaalet. och det som jag och elias skottade upp för typ 1 ½ timme sen är i stort sätt igensnöat..

imorrn är det alltså en sävefest att tagga till. Då funderar jag ju genast på vad man ska hitta på att ta på sig för kläder.. Eftersom det är så mycket snö och så, så tar jag nog converse på fötterna. Sotade ögon blir det nog också. Men annars... paljett-tights + klänningen i gympadräkt-material. Eller... skinntights + paljettklänning. hmm. jag får nog fundera på den... eller så kanske den nyaste klänningen med fin rygg... jag veet inte. någon som har något förslag? Och så är det ju det där eviga tjatet om förfest. Ja någonstans hamnar man ju oftast, men frågan är vart.. jaja, det ordnar sig :D förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback