spara? vad är det för något?

Idag fick jag min lön. YEEY. Sen gick jag även på stan med mig själv efter skolan, var tvungen att inhandla lite smink och grejer. Men jag fick med mig hem betydligt mer saker än planerat. Jaja, jag antar att jag behövde det lite grann. (visst sa jag tillomed häromdagen att jag skulle tröstköpa lite grunkor bara för att jag inte kunde följa med karro och folk ut på krogen på fredag? det tror nämligen jag. haha). ja iallafall, för er som är intresserade, så köpte jag en mascara - Lash Stiletto, glittereyeliner, metallicögonskugga i silver, 4-stegsögonskugga, hårspray, tights - med skinnliknande upp till över halva låret - jäkligt snygga på faktiskt, Kenza partybag - äääntligeeen - haha. och så en super-passare. haha. ja det var väl allt. Och ja, allt som allt gick det på 1200. Men jag kände att jag behövde det.
    För er som oroar er, självklart går resten av min lön oavkortat till mitt körkort. Så nu har jag mer pengar på mitt kort än jag någonsin har haft tror jag... känns bra i magen. Jag tror faktiskt tillomed att det kommer bli pengar över efter att jag har betalat allt som hör körkortet till. och DET om något känns riktigt bra i magen. Så blir det party för resten av pengarna då ;) hahahah.

Nej men jag funderade på det.. jag tror att jag ska spara hela (?) studiebidraget som kommer i februari för att kunna bara festa loss på min b-day. det hade vart jäkligt najs. om inte allt går åt då, hope not, så tar jag slut på resten sisådär två veckor senare när karro kommer hem från thailand och det blir utgång med henne och så. Så mars, blir en braaaa månad, men en väldigt fattig månad. Men det är sånt som hör till. hah.

Nej nu måste jag nästa sätta fart med plugget. ska läsa 5 kapitel tills imorrn + frågor. Sen skulle det ju vara bra om jag hann läsa något på idrotten också, har ju prov på det på onsdag... men ja, jag har ju pluggat in allt till dem proven tidigare. det är ju faktiskt inte särskilt svårt. ganska logiskt också. Sen har jag engelska-test på torsdag. men det är inte så mycket att förbereda sig på, möjligtvis tänka igenom ett bra svar på de tre frågorna som vi har fått. så ja. det ordnar sig alltid.    Det ska bli mitt nya motto. det ordnar sig alltid.

och vad ska man önska sig i födelsedagspresent då? inte den bleeekaste. joo, bilen som jag skrev om tidigare, men grattis att någon tänker köpa den åt mig... och sen så önskar jag mig nog en platt-tv också. en lagom stor, och absolut ingen liten. sen önskar jag mig pengar och åter pengar! pengar i mängder. tror jag. jag veeeeeeeeeeet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback