Världsrevolutionerande.

Nu när vardagen sakta men säkert är påväg tillbaka till vanliga spår, så tänkte jag att det kanske är dags med att ta upp det här med bloggandet igen. Ja, jag har varit riktigt dålig. Men eftersom loven är så korta, och går så sjukt fort så har jag lagt bloggandet, och datorn överhuvudtaget åt sidan. Jag har istället bara ägnat mig åt att vara ledig, och att för det mesta vara med min pojk. <333

ska jag göra en liiiten sammanfattning av lovet kanske. (jag lovar, jag ska göra den så kort som möjligt)
Från och med att jag fick lov och fram till julafton så jobbade jag varje dag, jobbigtjobbigt, men sååå värt det sen när lönen kommer!! Lisa kom även hem den 21a och mega-super-suprise för nicole och frida. underbart att få återse lisa-fisa igen! :D så varje dag, dvs 21,22,23e så ägnadejag så mycket tid till lisa som var möjligt. Sedan så kilade jag och familjen till stockholm för att fira jul. det blev en mysig, och fartfylld jul. massor med släkt och kusiner, mycket mellandagsrea, filmtittande, och sen även en heldag på stan med älskling, med massor av shopping, mysiga fikor (hur fan säger man det där egentligen? jaja, ni fattar.) Sen var det bara att kila tillbaka till Gotland igen.

Tillbaka på gotland så blev det heldagar med älsklingen fram till nyår, som även den spenderades tillsammans med honom. Först så åt vi tre-rätters hemma hos mig, MYS! sedan så kilade vi till Bodén. Framåt tolv så blev det hamnen, massa folk. almmänt kaos. sen tillbaka till hampus, och sen hem till mig. Nyårsdagen spenderades i sängen framför tvn tillsammans med pojken min. vi vaknade ju tre, så vad ska man göra liksom?

Sedan så lyckades jag faktiskt att ta mig till stallet två dagar. (faaaaaan vad dålig jag har känt mig!!! förlåt finastefinaste F <3) Sen så kilade jag ut till Karro i roma. weeeei, första gången där sen vi lärde känna varandra. grattis. så blev det massor med buss på en dag, och sen idag-dagen har spenderats ute på själsö vid älsklingen.

och imorrn är det alltså tillbaka till verkligheten. blääääääää. därför tänker jag (HAHA, tror jag på mig själv eller?) imorron efter skolan göra klart engelska och matte. (HAHA!) jaja, jag ska iallafall försöka börja,. men man kan faktiskt inte begära mer än att jag försöker. det har ju faktiskt vart loooov!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback