18 år.

gaaaalet bra dag faktiskt. börjar födelsedagen med drinkar och dans på hamnplan, fortsätter den med att vakna och se att halva min släkt har anlänt hit. fortsätter med att jag får en resa till london + se musikalen the phantom of the opera. Sedan får jag även 100 pund av mormor och morfar, och även som sagt en platt-tv som jag inte får förrän i april. attsingen. haha. fortsätter med mys i tofflor och sovtröja. lite prat med lisa. tusen gratulationer från både höger och vänster. en liten tupplur mitt på dagen. sen anländer farmor, kusin, faster och farbror med familjer. Så då blir det god mat, och världens godaste tårta. mmm. då fick jag även 55 pund till, och 700 kr på strövet. sedan blir det lite melodifestival och underbara salem. (och helvetes jävla svenska folket som inte fattar hur bra han är, fast det kanske är lika bra... alla vinnarlåtar blir ju typ ratade och sönderspelade efter ett tag...), sedan blir det lite spel med mamma pappa och moster. och även planerande av stockholmsresa tillsammans med frida i maj för att se Salem på berns. ååååh lyckaa!! ni är underbara allihopa!

tack så jättemycket för alla fina presenter och gratulationer!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback