aj fan sofie, ta tag i ditt liv.

eller ja, ryck upp dig iallafall. vafan. imorrn måste det hända grejer. pluggdag efter skolan. fan. jaja. jag måste.
- svenska nationella tal.
- historia arbete , iallafall börja. fan.
- räkna ifatt matten
- idrottsplugg.
det är nog det jag behöver börja med. och vafan vad bra det hade vart ifall jag tillochmed hade blivit klar med något av det...

andra grejer jag behöver ta itu med:
- boka båtbiljetter till salem-helgen
- komma på och köpa födelsedagspresent till älskling, någon idé?
- städa mitt rum, och typ sanera det. haha,, fyfan vad det ser ut.

fyfan. jaja, underbar kväll med älsklingen hade jag idag iallfall. jag har typ lust att äta upp honom. UNDERBAR. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback