allting är kaos.

särskilt inför helgen, inför fredag för att jag och johanna ska ut, men jag får inte gå ut förrän vid tolv, så kaoset är vad faaaan vi ska hitta på innan. kaos.

sen så frågar alla, ja alla, vad jag önskar mig när jag fyller år, mamma undrar vad jag vill ha för tårta, vad vi ska äta, vilka som kommer, vad vi ska bjuda på. jag säger bara JAG VET INTE. eller jo, jag vet att ingen av mina vänner, eller min pojke kommer. det vet jag, för ingen är hemma. kul.

skolan är kaos, för jag förstår inte hur jag ska hinna med.

körningen är kaos, för jag förstår inte hur jag ska hinna lära mig, det är snaaaaart ju.

och mitt liv är i allmänt kaos. jag hinner inte med det jag vill, hinner inte att träffa de jag vill, jag hinner inte ens med att göra det jag inte vill men måste göra. faaaaan.

nej nu ska jag hoppa i säng och sova bort mina bekymmer en liten stund, sen upp för en ny dag med en kort dag i skolan, sen hem och plugga livet ur mig - till bilskolan och se två filmer - körlektion - hem och plugga tills jag somnar i böckerna. jag har matteprov på torsdag, och det kommer att gå år helvete. jag ljuger inte, det kommer det. jag är så jävla trött på allt nu. jag vill bara lägga mig under täcket och gömma mig tills allt det här är över, så att jag kan komma fram igen.

godhemsknatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback