det är vår.

igår hade jag typ fullt upp hela dagen. Först försov jag mig från första lektionen, och sedan var det lite slappt och sedan åkte jag hem. när mamma hade kommit hem med bilen, och elias hade slutat så åkte jag och hämtade upp honom och kilade sedan ut till honom. Mys! Det blev en kort, men mysig stund. för bara en liten stund senare så skullle jag möta upp mamma och pappa på stora torget för att sedan äta på isola bella. det vart faktiskt väldigt mysigt. sedan hem och vända för att sedan köra iväg till mikaela. det vart en halv klassfest. haha. ja men riktigt trevligt var det iallafall. framåt natten så fick jag även agera lite fylle-taxi innan jag åkte hem och sov. haha.

idag upptäckte jag det underbara vädret, så jag och johanna kilade in på stan och jag inhandlade en ny väska och en ny bikini. en lysande rosa bikini. ingen tvekan om att jag kommer synas på stranden i sommar iallafall . haha. men den var fin :) sen åkte jag hem och åt lite vofflor för att sedan kila ut till stallet och rida finaste finaste F. åkte hem åt lite mat och pratade med ma och pa, och sedan kilade jag tillbaka till stallet för att fodra natt. mycket mysig dag.


ikväll/natt kommer Elias hit och spenderar natten här. myyyysigt!! <3

och imorrn har vi då tävling. det blir säkert roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback