Effektiv? jajamen!

jag måste bara säga hur bra det känns när man för en gångs skull lyckas vara lite effektiv. jag kom hem strax innan tio idag ifrån skolan. Vi hade ju bara en lektion. Så jag kilade hem för att göra klart lite plugg, eller ja, åtminstone börja. haha. Så när jag kom hem så började det lite segt, jag kom liksom inte riktigt igång, som vanligt. Men sen så, då började det rulla på, så nu, på ca 2 timmar så har jag gjort klart nästan hela min språkhistoria-uppgift. med framsida och allting. Så nu ska jag bara skriva lite om visby typ, och en sammanfattning, sen är jag klaaaar. visst, det hade vart gaalet skönt att få det klart, helt och hållet. men jag har kännt mig så jäkla bra nu, för jag har skrivit närmare 3 A4 nu. så nu ska ja äta något, sen hoppa in i duschen och lite så, sen ska jag nog sova tills Elias kommer hit. Nej, först ska jag nog kila in till stan en snabbis.

herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback