...

idag har det vart en liten stund i skolan med gympa och matte. sedan hem för att läsa ut min svenskabok, sen till körskolan för att göra två slutprovstest - alla rätt på båda. Sedan blev det landsvägskörning med Lennart. det gick faktiskt bra, så nu har jag en punkt kvar + omkörning. sen är det lilla uppkörning. Och sen är det liksom dags. herregud.

idag har även min moster och mina två kusiner kommit hit, det var kul att träffa dem igen, därför har det inte blivit särskilt mycket plugg... faan. jaja. Så jag har bara kollat igenom sammanfattningssidorna i matteboken, och det får fan räcka inför matteprovet imorrn. jag orkar inte. sen hade jag ju tänkt att börja med mitt historiaarbete. ja grattis. så bra gick det med det...

jag får minsann ta ett ordentligt ryck med allt mitt plugg snart. för fasiken vad dålig jag är på att få saker klart just nu. eller inte att få klart det, det svåraste är minsann att börja med skiten. ja, imorrn, efter att elias har vart här så ska jag nog börja, tror jag. hoppas jag. och den där språkrapportgrejen eller vad det nu heter. och juste.. fysikprov också ja. AAAAAAH.

men på fredag så taggar jag och johanna inför en natt på krogen.

och sen så blir jag arton på lördag. gaalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback